Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

čtvrtek 15. ledna 2009

Čarointerview s Cerridwen Lowra Antares

Studentka zmijozelské koleje, snaživec Cerridwen Lowra Antares

  • kolej – Zmijozel
  • studentka 4. ročníku (registrace 2006)
  • navštěvuje 45 předmětů
  • získala titul Snaživec roku (zima 2008) za rekordních 8023 b.











1. Na škole jsi od roku 2006, chodíš do 4. ročníku a jsi ze Zmijozelu. Byla zelená kolej Tvým tajným snem a přáním od samého začátku, nebo tak trochu potměšile zapůsobil Moudrý klobouk?
Co si pamatuji, tak jsem už při registraci do hradu naprosto přesně věděla, že chci do Zmijozelu a měla jsem to na zřeteli jak při psaní eseje (proč si myslím, že nejsem mudla či jaké to tenkrát bylo téma, rozhodně něco na ten způsob), tak i při zodpovídání otázek. Musím se přiznat, že asi dvě nebo tři otázky jsem vyplnila zcela účelově, ale zbytek byl naprosto pravdivý. Nepochybovala jsem o tom, že mě Moudrý klobouk následně do Zmijozelu zařadí a byla jsem velice ráda, že se tak opravdu stalo =)
2. Co se Ti na této koleji líbí?
To není tak jednoduché říct a vlastně ani určit, protože se to dost mění. Momentálně je to celá řada maličkostí, které mě vždycky potěší nebo si díky nim uvědomím, že jsem ve své koleji vlastně ráda (čemuž tak vždy nebylo…). Spíše je to takový vnitřní pocit: „Jo, sem patřím, patřila jsem a budu patřit, ať budu dělat cokoliv (a budu na sobě mít kteroukoliv barvu trička =)), tak vždycky budu v jádru Zmijozelačka,“ než seznam věcí, co se mi líbí, případně nelíbí.

3. Bradavický hrad je docela dobře skrytý. Jak jsi se dozvěděla o jeho existenci a co se Ti tu líbí natolik, že zůstáváš?
Kdysi, když jsem konečně měla částečně stálý přístup k síti (tedy byl stálý přístup, ale ten můj závisel na rodičích =D), jsem narazila na fanfiction a tak trochu tomu propadla. Postupem času jsem narazila někdy v listopadu či prosinci na stránku s fanfikcemi, která byla propojena právě s naším hradem. Pravidelně jsem si zde četla nejrůznější povídky a hlavně jsem se dozvěděla o hradu. Pak jsem na něj na čas zapomněla, našla jsem ho týden po lednové registraci a rozhodla jsem se, že tu červnovou už nezmeškám.
Také bych docela ráda věděla, co mě tady pořád drží… Kdybych měla spočítat, kolikrát jsem se chtěla smazat, nedopočítám se =D Asi v tom má prsty ta neskutečná závislost na hradě, která mi prostě nedovolí odejít. Stejně jako těch pár lidí, kterým můžu věřit a bez kterých bych si svůj život už neuměla představit – a i když je tu srovnatelné množství těch, kterým se věřit nedá a u kterých bych nejspíš byla radši, kdybych je nikdy nepotkala, tak kvůli nim nezahodím přátele =)

4. V období zima 2008 jsi dosáhla na titul Snaživec roku a získala neuvěřitelných 8023 bodů což je absolutní rekord školy. Byla to náhoda nebo plánovaná akce? Pamatuješ si, kolik předmětů jsi tenkrát navštěvovala?
Bylo to nejdříve 21 předmětů a posléze jsem si někdy na začátku šestého termínu (myslím, pokud se pamatuji dobře) přibrala dalších 6, takže jsem nakonec dokončila předmětů 27. Takže ano, pamatuji, takové věci se přeci nezapomínají =D
Když mám mluvit upřímně, bylo to tak napůl. Kdybych se nesnažila vyhrát, nikdy bych si nebrala takový počet předmětů a nepřibrala bych si dalších šest – ale zase se nedá říci, že bych to plánovala, k tomu jsem se dostala tak leda o letních prázdninách, v předchozím školním roce jsem skončila třetí, tak jsem nad tím docela dost přemýšlela. Každopádně to, že jsem nakonec vyhrála, byla v podstatě náhoda – zápis do předmětů se uzavřel předtím než si druhý adept na Snaživce stačil nabrat další haldu a já tak měla o dva předměty víc než on. To, že to nakonec dopadlo tak, jak to dopadlo, to byla jenom zásluha toho, že jsem všechny předměty dodělala a v průběhu roku jsem nasbírala více bodů za soutěže. Kdyby se ten zápis neuzavřel, skvělo by se na onom místě docela jiné jméno =)

5. V tomto ročníku jsi k dnešnímu dni zapsaná do 45 předmětů. Jak vůbec zvládneš během čtrnácti dnů napsat takové množství úkolů? A nejsou to jen úkoly. Z celkového počtu všech Tvých dosažených bodů téměř jednu třetinu tvoří tvorba, tzn. soutěže. musíš ve zdejších hradních zdech trávit spoustu času.
Popravdě? Ani moc nezvládám, tedy tenhle termín (poslední před závěrečnými esejemi) byl druhý, který jsem stihla téměř bez omluv, ale to je dáno hlavně tím, že jsem na začátku roku neměla předmětů 45, ale méně, nejdříve asi 25, poté jsem si přibrala dalších 5 a relativně nedávno 15 a nejspíše teprve nyní jsem se tomu zvládla přizpůsobit (ono 15 a více úkolů navíc je spousta času, který sice mám, ale nedokázala jsem odhadnout, že ho budu potřebovat). A nemám ráda otázku, proč přibírám předměty, když nezvládám ani ty co mám, já myslím, že ono „protože“ je naprosto očividné ;-) A ve chvíli, kdy vím, že nakonec všechny stihnu, ale že v tu dobu už nebude možné si je přibrat, je logické, že si další musím vzít již předtím.
Jsem na Hog skutečně často a ani v nejmenším mi to nevadí – soutěže mi vadí už víc =D, některé z nich skutečně píšu s naprostým zoufalstvím, ale ty body mi za to pak stojí. Dalo by se říct, že mám téměř závislost na bodech, z každého ohodnocení soutěže (a v případě úkolů z bonusových bodů, které tím pádem ocení mojí snahu) jsem naprosto nadšená – pokud ovšem nedostanu nulu nebo nějaký velice nízký počet bodů, když jich byla možnost získat daleko víc =D
6. Které předměty patří mezi Tvé nejoblíbenější?
To je těžká otázka, těch je strašně moc =D A také je spousta důvodů, proč bych je do takové kategorie zařadila. Pokusím se to vzít nějak systematicky.
Nejdříve k těm, co navštěvuji letos, z těch bych sem zařadila Barvokouzlení, Bonzologii, Bystrozorství, Chov dinosaurů, Kouzelné formule, Kouzelnickou haute couture, Kryptologii, Literární seminář – poezii, Ministerskou přípravku, Pokladničení, Přeměňování, Studium mudlů a Zvěromagii. Pak mám ještě celou řadu velice oblíbených předmětů a oblíbených předmětů, pár méně oblíbených a skutečně dost málo neoblíbených (které si tento status vysloužily tím, že mají úkoly, které mě opravdu nebavily nebo jsem nevěděla jak na ně – zatímco výklady mohou mít třeba zajímavé).
Inu a pak sem patří ještě ty předměty, co jsem třeba navštěvovala v předchozích letech a uvítala bych jejich další ročníky, třeba Astronomie, Domácí škůdci a tvorové, Latina, Lektvary, Literární seminář, Taroty, Upíři tak, jak je neznáte a spousta dalších, na které jsem v tuhle chvíli zapomněla O:-).
Jednoduše je jich hodně =D

7. Máš čas i na jiné zájmy a koníčky? 
Ono s mými zájmy a koníčky to vždycky bylo tak, že jsem četla, četla, četla a pro změnu zase četla. Posléze mě stále stejné fantasy příběhy již tolik nebavily a hog beru jako zájem na plný úvazek. Ale na to čtení, stejně jako na poslouchání hudby, pletení náramků či hraní her, sledování mistrovství světa ve fotbale a hokeji, sledování nějakých těch filmů a – to je hlavní – časté „vykecávání“ se s kamarády, si čas vždycky najdu. Letos jsem si našla ještě pár koníčků navíc, abych celé dny jenom neseděla u počítače, ale nikdy jsem nebyla ten typ, co by měl potřebu mít milion zálib a vídat se s milionem lidí, jsem zatvrzelý introvert a k zabavení mi bohatě stačí sluchátka na uších a kniha v ruce (či počítač přede mnou =D). Ale jo, kdybych se něčemu věnovat chtěla, čas bych si určitě našla, s tím by nebyl problém =)

8. Množství zde vyučovaných předmětů není bez konce. Přemýšlela jsi o tom, co budeš dělat až je všechny vystuduješ? Máš nějakou představu o svém budoucím uplatnění v Bradavicích? 
Já mám podezření, že bez konce jistě je – však každý rok přibude nějaký ten profesor s novým předmětem či předmět samotný, takže se rozhodně nebojím toho, že by mě nějaký rok vyhodili kvůli tomu, že nemám ani jeden předmět, protože jsem si žádný už jednoduše nemohla vzít (hororový scénář =D). Takže myslím, že budu moct v rozšiřujícím studiu zůstat tak dlouho, jak jenom budu chtít (přeci jen mi ještě pořád chybí absolvovat celou řadu dalších ročníků předmětů, na kterých jsem už byla – pokud je někdo napíše =D) a budu chtít jistě dlouho, protože mě profesorská kariéra ani trochu neláká a ostatní „zaměstnání“ mi připadají takové…o ničem (nic proti těm, komu vyhovují =)). Takže budoucí uplatnění = věčný student, tak to alespoň momentálně vidím =D

Žádné komentáře:

Okomentovat