Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

čtvrtek 15. ledna 2009

Čarointerview s bibi střeštěnkou

Bibi Střeštěnka

  • Studentka Havraspáru od roku 2004, dnes rozšiřující studium
  • dlouholetá havraspárká primuska














1. Jsi zde na hradě již od roku 2004, jsi tedy „služebně nejstarší“ studentkou, nebo je tu takto dlouho ještě někdo jiný?
Jaj, určitě. Myslím, že stejně dlouho je tu Peter Sviter (student 7. roč. Nebelvíru, pozn.aut.), madam Ansí, Apaloosa (Noysová, studentka 7. roč. Havraspáru, pozn. aut.), p.p.Sandrik (Vrizas, pozn.aut.), jeho bratr (jméno neznám, pozn.aut.) a tak… určo jich je hodně, si na všechny nevzpomenu :).

2. Patrně jsi zažila úplné počátky obnovené školy čar a kouzel. Můžeš se s námi podělit o nějakou zajímavou osobní vzpomínku na někoho ze zakladatelů obnovených Bradavic (pan Dumbledore, madam Sefrenie z Ylary, madam Anseiola Rawenclav)?
No s nikým z nich jsem neměla nějak extra blízký vztah, ale pamatuju si, že první soutěž, kterou jsem posílala, hodnotila madam Sef a já za ni dostala plný počet bodů + ještě bonus v podobě galeonů. To bylo obrovské povzbuzení :).

3. Jsi nositelkou titulu Největší snaživec za školní rok Zima 2006 a získala jsi také Řád Roweny z Havraspáru – to bylo kdy? Máš už nějaké OVCE? A neuvažuješ o dráze profesorky, když jsi jako studentka dosáhla takových úspěchů?
Cen mám hodně a kdybys je chtěla vidět, tak vstupné je 1G O:-). Řád jsem získala ve školním roce Zima 2007 a OVCE mám z Kouzelnické tvořivosti. O dráze profesorky zatím neuvažuju, líbí se mi být studentkou. Tobě ne?
(Mně samozřejmě taky, pozn. aut.)

4. Nyní se věnuješ rozšiřujícímu studiu, navštěvuješ předměty Taj lesa a jeho života u prof. Krise Glowra a Žertovné zaříkávání u prof. Lenůlie Čihůlkové. Proč právě tyto?
Zaujal mě název a popis předmětu. Žertovné zaříkávání je hodně jiné, než jsem očekávala, ale dochodím ho. A kdyby se otevřely další ročníky Kouzelnické tvořivosti nebo Literární seminář - poezie, tak bych se vůbec nezlobila ;).

5. Jaké byly Tvé oblíbené předměty? Kteří učitelé Tě nejvíce ovlivnili? Koho považuješ za nejzajímavější osobnosti mezi studenty a proč?
Budu se opakovat :), moc hezky vzpomínám na Kouzelnickou tvořivost a Literární seminář - poezie. Různými způsoby mě ovlivnili všichni, s kým jsem mluvila nebo s kým jsem se setkala, osobní setkání mělo samozřejmě větší dopad. A zajímavý je každý student, stačí chvíli poslouchat. ;)

6. Co si myslíš o budoucnosti Bradavic? Jsou dnešní studenti a profesoři v něčem jiní než ti dřívější? Co třeba říkáš na vztahy mezi kolejemi? Domníváš se, že by se zde něco mělo změnit, zmodernizovat?
Bradavice se od otevření změnily a zmodernizovaly neuvěřitelným způsobem, jen těch věciček a hejblátek co přibylo :D. A určitě jich ještě spoustu přibude a nejlepší na tom všem je, že každý student může zkusit vymyslet nějakou inovaci a pochlubit s ní se panu řediteli, a třeba se právě jeho nápad podaří realizovat :). Vztah mezi kolejemi? Hmm, to bude asi v mnohém odraz vztahů mezi lidmi (studenty, profesory, zaměstnanci).

7. A ještě poslední otázka – proč máš vlastně ve jménu ta malá písmena?
Líbí se mi to. Tobě ne? 8-)
(mně taky, aspoň nemusíš mačkat Shift, ale nyní při registraci jsou velká začáteční písmena u jména povinná; u bibi je tedy její výsada dána tím, že je v Bradavicích už tak dlouho, pozn.aut.)

Za rozhovor děkuje Sophia Glis Glisová

Žádné komentáře:

Okomentovat