Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

čtvrtek 15. ledna 2009

Čarointerview s Felicitas Frobisherovou

"Nevím není odpověď!"
  • Studentka 5. ročníku Mrzimoru (v zimě 2009)
  • Školní rok léto 2008 – prefektka, později primuska Mrzimoru, oceněna Řádem Helgy z Mrzimoru
  • Školní rok zima 2009 – primuska Mrzimoru













1. Vím o Tobě, že jsi zde na hradě od roku 2006, dnes jsi v 5. ročníku a jsi mrzimorskou primuskou. Také jsi letos v létě dostala Řád Helgy z Mrzimoru. Co pro Tebe znamená mrzimorská kolej a vůbec Bradavická škola čar a kouzel? 
Jak náročná je funkce primusky?
Bradavice jsou pro mě domovem, světem, kde se potkávám s přáteli, bavím se… a možná i trochu únikem od každodenní reality.
Mrzimorská kolej je to nejpříjemnější místo na hradě:) Jsem ráda, že mě Moudrý klobouk zařadil právě tam, nikdy bych neměnila. Možná to bude tím, že mám odmalička strašně ráda žlutou barvu:)
Funkce primusky je náročná hlavně časově a organizačně, všichni spoléhají na to, že já to ohlídám, já to vyřeším, ale hlavně, že všechno vím a rozhodnu. Ale mám štěstí na nejbližší spolupracovníky, je na ně spoleh, že když se pár dní na hradě neobjevím, tak po návratu nenajdu kůlničku na dříví:)

2. Které bradavické osobnosti Tě nejvíce ovlivnily a proč?
Nejvíce? Hm, to je těžké:) Možná madam Silvinka, která byla primuska, když jsem přišla, od ní jsem dozvěděla spoustu o tom, jak to na Hog chodilo před mým příchodem, pak madam Leti, která kolem sebe vždycky šířila „správně žlutou“ atmosféru, a pak určitě bývalý pan kolejní, který ze mě udělal nejdřív pokladníka, pak prefektku a pak primusku:)

3. Můžeš se s námi podělit o nějakou zajímavou osobní vzpomínku či veselou historku ze svého studentského života?
Momentálně mě napadá jenom to, jak jsem s p.p. Davidem kdysi ve Velké síni rozebírala nějaký složitý právnický problém, a skončilo to soudním procesem a byla jsem odsouzena k obrovské pokutě, kterou jsem samozřejmě nezaplatila:)

4. Jaké předměty studuješ, které Tě nejvíce baví? Letos budeš skládat NKÚ, jaké předměty sis vybrala?
Nejvíc mě bavilo Studium mudlů, ale to už mám vystudované, a pak Kouzelnická etiketa. Z mých současných mě nejvíc baví Literární seminář. Chodím ještě na Tajemství cizích řečí, Zvěromagii a Jak se oblíbeným státi.
NKÚ už mám naštěstí odevzdané, dělala jsem je ze šesti předmětů, tedy Studium mudlů, Jak se oblíbeným státi, Kouzelnická etiketa, Kouzelnický zeměpis, Mytologie a Kouzelnická francouzština.

5. Jaké máš plány do budoucnosti? Neuvažuješ o dráze profesorky, když jsi jako studentka dosáhla takových úspěchů?
Nejdřív mám v plánu dostudovat sedmý ročník:) Pak bych si chtěla pár let užívat sladkého nicnedělání jako student rozšiřujícího studia. O dráze profesorky bych uvažovala, až když by mě napadl zajímavý předmět, který bych chtěla učit, ale zatím neuvažuju o tom, že bych opustila Mrzimor:)

6. Co si myslíš o budoucnosti Bradavic? Jsou dnešní studenti a profesoři v něčem jiní než ti dřívější? Domníváš se, že by se zde něco mělo změnit, zmodernizovat?
Budoucnost Bradavic? To je těžké, záleží na tom, zda ti, na kterých celá škola stojí, budou mít stále dostatek elánu, energie a chuti to tu vést. Já bych nic neměnila, jenom bych se možná chtěla někdy vrátit do dob, kdy jsem byla nováček, a všechno pro mě bylo nové a kouzelné:)

Za rozhovor děkuje Sophia Glis Glisová

Žádné komentáře:

Okomentovat