Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

čtvrtek 15. ledna 2009

Čarointerview s Francisou Elou Ferdenhandovou

Velice aktivní studentka 1. ročníku Mrzimoru ve školním roce Zima 2009















1. Ahoj Franciso, vím o Tobě, že jsi stejně jako já v 1. ročníku Mrzimoru, přesto jsi už dosáhla mnoha studijních úspěchů a nechala jsi za sebou prakticky všechny starší spolužáky. Pokud se nepletu, získala jsi dvakrát (nebo třikrát?) první místo v koleji jako Skokan měsíce - nováček, třikrát první místo v kolejní soutěži Jezevec na druhou (ve dvojici s Marilen Rose Gregerovou jste 2.12. měly dohromady 1459 bodů), momentálně (18.12. 2008, pozn.aut.) jsi se 1341 body 2. v Mrzimoru a celkově 16. v celé škole. Jak je to možné a jak se ti zatím ve škole líbí?

Tak já nevím, možné je to zcela normálně, stačí se prostě trochu snažit, dělat úkoly, neflákat to... Ve škole se mi velice líbí od samého začátku. Jsem i ráda, že jsem v Mrzimoru. Profesoři jsou na škole prima, studenti také, tak co řešit.

  1. Každý nováček dostal svého patrona. Kdo pomáhal tobě a jak jsi byla s patronem spokojená?

    Mně pomáhala Veronika La Kaulitz. Byla to super holka, ale dneska už na Hogwarts nechodí. Byla jsem s ní spokojená, jak jen se dalo (víc to už nešlo).

  1. Co říkáš na svou žlutou kolej? Našla sis kamarády jen v Mrzimoru nebo i z jiných kolejí?

    Na žlutou kolej říkám, že jsem se dostala tam, kam se hodím. Nejsem chytrá, už vůbec ne odvážná a že bych si šla za svým cílem, to taky zrovna ne. Žlutá kolej je prima. Kamarádi jsou docela dobří ve všech kolejích, ale samozřejmě jsou výjimky.

  1. Na jaké chodíš předměty a co na ně říkáš? Splnily Tvé očekávání? Myslíš, že budeš ve všech pokračovat i příští rok, či zkusíš něco nového? A kdo z profesorů Tě nejvíce zaujal?

    Chodím do Drakovědy, Elementálů, Létání na koštěti, na Literární seminář, Taj lesa a jeho života a do Teorie famfrpálu. Myslím, že příští rok budu pokračovat ve všem, u čeho se dá. Předměty mé očekávání splnily, sem tam je nějaká drobnost, ale to se zatím zdárně přehlíží. Z profesorů mě nejvíce zaujal (zatím) p. p. Kris Glowr, a to proto, že poutavě vykládá a má zajímavé nápady.

  1. Zažila jsi zde nějakou zajímavou či veselou příhodu, o kterou bys byla ochotná se s námi podělit?

    Tak příhoda... Zatím přece jen nejsem na naší škole tak dlouho, abych již vyprávěla zábavné historky, časem se ale něco (doufám) objeví. Aha, teď jsem si vzpomněla na příhodu ze soutěže: Když jsem psala do soutěže Králík, kterou vyhlásil náš minulý kolejní, tak jsem napsala "zjistit si pohlaví". Pan profesor to pochopil tak, že si má zjistit svoje pohlaví, já jsem ale myslela králíkovo pohlaví:-)

  1. A jak bys celkově zhodnotila zdejší atmosféru? Co myslíš, že by se dalo případně tady v Bradavicích vylepšit? Je něco, co Ti zde chybí?

    Tak atmosféra je vcelku pohodová, až na to že koleje jsou moc agresivní vůči ostatním a dochází k různým hádkám a sázkám kdo vyhraje školní pohár...


  2. Chtěla bys něco vzkázat budoucím návštěvníkům Muzea Hogwarts?Co bych jim chtěla vzkázat? Tak snad: Mějte se pěkně a doufám, že se Vám muzeum líbí.

Za rozhovor děkuje Sophia Glis Glisová

Žádné komentáře:

Okomentovat