- Student 6. ročníku Nebelvíru, současný nebelvírský primus (údaj platný v Zimě 2009)
- od roku 2009 profesorem, šéfredaktorem Denního Věštce
- 2011 - 2012 - návrhář čokokartiček
Ahoj Filiusi, mohla bych Tě požádat o malý rozhovor? Zatím se ještě bohužel neznáme. Jmenuji se Sophia Glis Glisová a chodím do 1. ročníku v Mrzimoru.
Vím o Tobě, že jsi zde na hradě od roku 2006, dnes jsi v 6. ročníku a jsi nebelvírským primusem, navíc ještě působíš jako zástupce šéfredaktorky Denního Věštce (mimochodem jaká šéfka je madam Anseiola Renine Rawenclav?). Už tak by toho bylo hodně, ale Ty jsi navíc školním rekordmanem asi naprosto ve všem.
1. Studuješ letos, pokud jsem to dobře spočítala, neuvěřitelných 41 předmětů, s momentálně 4948 body jsi bezkonkurenčně v čele bodování, s 63 chycenými terčíky jsi 2. nejlepší v létání a s mistrovskou až božskou výkonností jsi patrně také nedostižným hráčem famfrpálu.
Celou dobu si říkám, jestli je to vůbec možné a jestli jsi skutečná osoba? Jak to děláš a jak to stíháš? Nemáš snad obraceč času?
Těch předmětů je, pokud vím, 40, s tou bezkonkurenčností bych to zas tolik nepřeháněl, zvlášť, když se tu mezi námi najdou i lidé s více předměty a se zetkami v nich. Ohledně létání bych před sebe ještě šoupnul zmraženou Grace, která má myslím něco kolem 76 terčíků.
Evidentně to možné je a evidentně skutečná osoba jsem. Co se týče stíhání, je to teď před Vánocemi trochu horší, ale plánuju to dát do pořádku. Co se týče famfrpálových a leteckých úspěchů, ty už jsou poněkud letitější, takže s jejich stíháním problém vážně nemám. Obraceč času bohužel nemám, ty Nebelvírské hodiny ukazují jen body, s časem ani nehnou. Škoda...
2. Jsi nositelem titulu Největší snaživec za školní rok Léto 2007 a získal jsi také Řád Godrika z Nebelvíru – to bylo kdy? Co pro Tebe získané tituly znamenají? A jaké to je, být ve všem nejlepší – setkáváš se jistě se závistí některých lidí?
Řád Godrika Nebelvíra je ze zimy 2007. Titulů si vážím, jak jinak. A opět tě tak trochu opravím - nejsem nejlepší ve všem - viz sedmiboj, B4, a tak dále... Nicméně závist se samozřejmě objevuje - jistě si lze povšimnout poněkud přemrštěných reakcí jiných lidí na cokoli, co souvisí se mnou.
3. Jaké jsou nebo byly Tvé nejoblíbenější předměty? Kteří učitelé Tě nejvíce ovlivnili? Koho považuješ za nejzajímavější osobnosti mezi studenty a proč?
3. Jaké jsou nebo byly Tvé nejoblíbenější předměty? Kteří učitelé Tě nejvíce ovlivnili? Koho považuješ za nejzajímavější osobnosti mezi studenty a proč?
Nejradši studuji předměty u madam Letitie - Fortunaci, Tvořivost, Barvokouzlení. Dále pak mě baví Latina a také předměty pana Papulky. Rovněž letošní bomba - Bystrozorství - si tu zaslouží zmínku.
A ke jménům profesorů bych ještě doplnil madam Tarí, u níž mám vystudované tři ročníky Tarotů a Numerologie, dva ročníky Astrologie a Symboliky a jeden ročník Heraldiky. A samozřejmě madam Lenůlie.
Zajímavých studentů se jistě najde spousta, ale pokud se mám dívat na studentstvo řekněme z "pozitivní strany", rozhodně nemůžu neuvést Betelgeuse a Mintaku, z jiných kolejí pak Annu Mariu Salomeovou a taky Amanda vypadá poměrně originálně (nemyslím vzhledově ;))
A ke jménům profesorů bych ještě doplnil madam Tarí, u níž mám vystudované tři ročníky Tarotů a Numerologie, dva ročníky Astrologie a Symboliky a jeden ročník Heraldiky. A samozřejmě madam Lenůlie.
Zajímavých studentů se jistě najde spousta, ale pokud se mám dívat na studentstvo řekněme z "pozitivní strany", rozhodně nemůžu neuvést Betelgeuse a Mintaku, z jiných kolejí pak Annu Mariu Salomeovou a taky Amanda vypadá poměrně originálně (nemyslím vzhledově ;))
4. Co pro Tebe znamená Tvá kolej a to, že jsi primusem?
Spoustu povinností, spoustu zodpovědnosti a občas i trochu radosti.
5.A co soudíš o projevech nepřátelství a pohrdání, které se vyskytly poslední dobou mezi červenými a zelenými v souvislosti s podivnými událostmi na výpravě v Zapovězeném lese? Byla tu taková mezikolejní nevraživost vždy?
Byla, jen se to teď prostě nahromadilo a vytrysklo to najednou. Víc to rozvádět nechci, ještě bych to tu rozdmýchal, když se situace snad trochu uklidnila.
6. Jaké máš plány do budoucnosti? Neuvažuješ o dráze profesora, když jsi jako student dosáhl takových úspěchů?
6. Jaké máš plány do budoucnosti? Neuvažuješ o dráze profesora, když jsi jako student dosáhl takových úspěchů?
Plán do budoucnosti je složit OVCE. A co potom, to si nechám zatím pro sebe.
7. Co si myslíš o budoucnosti Bradavic? Jsou dnešní studenti a profesoři v něčem jiní než ti dřívější? V čem konkrétně? Domníváš se, že by se zde něco mělo změnit, zmodernizovat?
7. Co si myslíš o budoucnosti Bradavic? Jsou dnešní studenti a profesoři v něčem jiní než ti dřívější? V čem konkrétně? Domníváš se, že by se zde něco mělo změnit, zmodernizovat?
Budoucnost Bradavic je jako budoucnost čehokoli jiného neznámá. Osazenstvo se mění, někteří ale zůstávají. A právě s těmito tu zůstávají jejich problémy a komplexy, přes které se nikdy nepřehoupnou, stejně tak jako cíle, které si nikdy nesplní. A právě tohle podle mě zaručuje nesmrtelnost školy.
Věcí po změně volajících je velké množství, ale to by bylo vážně na dlouho.
Věcí po změně volajících je velké množství, ale to by bylo vážně na dlouho.
Žádné komentáře:
Okomentovat