Vážení návštěvníci,

Muzeum Hogwarts, které začala budovat mrzimorská kolej koncem roku 2008, bylo otevřeno v lednu 2009.

Muzeum se bude ještě dále doplňovat, proto jsou tu i některé sály, v nichž máme vystaveny ne úplně dokončené exponáty. Ale věříme, že naše Muzeum bude žít dál a rozvíjet se, aktualizovat se o nové události a obohacovat se o nové objevy, které učiní a vypátrají naši archiváři, archeologové a historici. Až přijdete příště, bude tu zas něco nového.:)

Sophia Glis Glisová, správkyně muzea (adresa e-sovince: sophia.glis#zavináč#gmail.com)
Kim Sarah Reevesová, asistentka správkyně muzea (adresa e-sovince:kimviridis#zavináč#gmail.com)

sobota 15. prosince 2012

Iva WildDragon

Medailonek absolventky Mrzimoru, dnešní dračí chůvy a profesorky drakovědy.





Iva WildDragon
Existence:
zima 2006 – dosud
Kontakt:
ivawilddragon#zavináč#gmail.com
icq: 486434904
ID:
10713
Osobní informace a zájmy:




Z vlastního životopisu madam Ivy:
Jmenuji se Iva WildDragon. Narodila jsem se 20. srpna neznámého roku v Útěšíně na vzdálené planetě Krynn, do starodávného rodu WildDragon. Zakladatelem byl drak Storm WildDragon a čarodějka – zvěromág Dragona. Z toho vyplývá, že jsem půldrak. Ano, uznávám, že na první pohled je to na mně patrné – křídla, ocas, šupinatá záda, ohromné pařáty místo nohou, špičaté zuby a v neposlední řadě zřítelnice ve tvaru kočičích zornic, rozeklaný jazyk, tak trochu syčivý přízvuk a občasné omyly, když někdy použiji hadí řeč. To se mi však za poslední roky na hradě stává jen zřídka, rozeklaný jazyk si stahuji kouzlem a i šišlání je totam. :))
Já a moje o dva roky mladší sestřička Zdeňka jsme prožily šťastné dětství pod láskyplným dohledem rodičů dračice Safiry a půldraka elfa Bregolase. Kolem desátého roku mého života mě začala tížit otázka, k jakému mágovi půjdu do učení. Cítila jsem, že už je čas začít se vzdělávat a ne donekonečna někde poletovat a plivat oheň na domy sousedů, kteří mě nějak naštvali. :-) To mi vydrželo až do, ne neřeknu do kolika, dračí život je mnohem delší, nežli lidský, pokud by se to však mělo přepočítat, vyšlo by přibližně jedenáct. Když jsem totiž dostala dopis o přijetí na Hogwarts na vzdálené planetě Zemi, náhle jsem začala pociťovat, že se mi tam příliš nechce. Rodiče však byli nadšeni – prestižní škola známá po 
celé galaxii!
Koncem srpna jsem už se sbaleným kufrem postávala před cestovní kanceláří. Pomocí super vytuněného mezigalaktického krbu jsem se ocitla na Příčné ulici, na planetě Zemi. Po zakoupení školních potřeb jsem dále cestovala na Hogwarts. Tam mě moudrý klobouk po otázce, zda nechci raději do Zmijozelu, zařadil do Mrzimoru. Zde jsem prožila skvělá léta studia a zábavy, krom mnoha jiných předmětů vystudovala jsem i Drakovědu, která mi velice dopomohla k mému nynějšímu zaměstnání dračí chůvy. A co bude dál? Kdo ví. :)
---
My to víme, roku 2010 nám spolužačka zfialověla, napřed měla funkci dračí chůvy a pak se stala i profesorkou. V současné době madam Iva vyučuje u nás na škole, a to právě zmíněnou Drakovědu.

Zásluhy:
Řád Helgy z Mrzimoru (léto 2007)
Řád Helgy z Mrzimoru (zima 2007)
Léto 2007 – primus
Zima 2008 – prefekt
Zima 2010 – složení zkoušek OVCE a zisk titulu Absolvent
Je třeba ještě doplnit!
Zdroj:
Vlastní životopis Ivy WildDragon
Autor:
Lilian Isabela Rorrs


Žádné komentáře:

Okomentovat